Dulu Mereka Ini Saling Benci, Kini Mereka Jadi Suami Istri

Memang Hidup Ini indah Kawan..Pasangan tersebut yang mula mengenal antara satu sama lain sebagai rakan dalam jurusan yang sama ketika menyambung pengajian di politeknik dahulu tidak menyangka mereka akan bergelar suami isteri.Jangan sangka orang yang kita benci itu bukan jodoh kita, dan jangan sangka orang yang kita cintai tu adalah jodoh kita.

Seperti kejadianya yang dialami wanita asal Malaysia Nornajihah Maamor yang menikah dengan pria bernama Mohamed Noreza Sumari yang dulunya sangat ia benci dan sangat tidak ia sukai.

Dilansir Siakapkeli, Sabtu (2/4/2016), namun, sebuah peristiwa yang tak terduga mampu mengubah perasaan Noreza dan Nornajihah hingga keduanya jatuh cinta dan memutuskan menikah.

“Saya adalah pria yang sangat dibencinya. Namun, siapa sangka saat saya membantu Nornajihah pindah rumah, perasaan saya yang juga benci tiba-tiba berubah menjadi suka.

“Selepas tiga semester dia tidak menyukai saya, akhirnya pintu hatinya terbuka dan menerima untuk berteman sekaligus menjadi pasangan kekasih,” kata Noreza kepada Harian Metro.

Nornajihah Maamor dan Mohamed Noreza pertama kali saling mengenal ketika menempuh pendidikan di Politeknik Port Dickson, Malaysia.

Keduanya dikenal tidak pernah akur dan sering berbeda pendapat hingga keduanya sempat bermusuhan dan saling membenci.

Mohamad Noreza yang berasal dari Johor menikah dengan Nornajihah dari Negeri Sembilan pada 3 Desember 2015.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s